Historie
Keynote bestaat sinds 1993.
Opgericht in Utrecht en sinds 2000 gevestigd in mediastad Hilversum (zie bedrijfsinformatie).
Keynote heeft 2 takken: transcriptie en congresadministratie.
Medewekers
Martien van Geene: contactpersoon voor technische/(congres)administratieve zaken.
Laurette van Geene-Grasmeijer: 1e aanspreekpunt voor transcriptie /planning.
Ytzen Lont (Stylo) is onze partner, vooral op het gebied van tekstredactie.
Parttime medewerkers: zij werken sinds het digitale tijdperk voornamelijk op afstand.
Daarnaast is er samenwerking met vertaal- en ondertitelbedrijven.
Transcriptie
Keynote heeft al voor veel omroepen en buitenproducenten gewerkt. Daardoor hebben we veel ervaring, met name op het gebied van transcriptie ten behoeve van (voor)montage en het opstellen van scripts.
Natuurlijk verzorgen we ook andersoortige transcripties.
Zie voor voorbeelden onze portfolio.
Congresadministratie
Keynote is ook actief als administratief ondersteuner voor congresorganisatoren. Daartoe richten we een online registratiemodule in, zorgen voor betalingsverwerking en bijvoorbeeld de samenstelling van een abstract boek bij wetenschappelijke congressen.